ASCO RAIL sp. z o.o. ul. Wielowiejska 53, 44-120 Pyskowice
Znajdź swój język
Stanowiska
pomiarowe
ZEPHIR
Przyrządy
pomiarowe

Oferta

Dwudrogowe pojazdy manewrowe ZEPHIR

Dwudrogowe pojazdy manewrowe ZEPHIR



FACHOWOŚĆ 50 lat doświadczenia na rynku
ELASTYCZNOŚĆ Rozwiązania dopasowane pod szczególne potrzeby klienta
NIEZAWODNOŚĆ Konstrukcja projektowana aby trwać dziesięciolecia 
INNOWACYJNOŚĆ Wykorzystanie najnowocześniejszych dostępnych technologii 
BEZPIECZEŃSTWO Odpowiada najwyższym standardom bezpieczeństwa
SZEROKA GAMA PRODUKTÓW Wybór 40 modeli  


OBSZARY ZASTOSOWAŃ
KOLEJ              TRAMWAJE                HALE              NAPRAWY TABORU

Dwudrogowość
Dwudrogowy pojazd manewrowy może poruszać się po szynach, jak i po utwardzonych obszarach poza nimi. Łatwe przejście z jazdy torowej na drogową pozwala na płynny przejazd poprzeczny przez tory, z toru na tor, lub do innej wybranej lokalizacji, bez konieczności przejazdu przez rozjazdy oraz korzystania z obsługi ustawiaczy i manewrowych.
 
System trakcyjny
Koncepcja Systemu trakcyjnego pojazdu manewrowego wykorzystuje styk gumy ze stalą, która zapewnia dwukrotnie większy współczynnik tarcia w porównaniu do konwencjonalnego połączenia stal do stali, niezależnie od stanu szyny.

Gumowe koła napędowe
  • Napęd realizowany poprzez gumowe koła zapewnia równomierną siłę uciągu za pomocą sprzęgu w kierunku do przodu i do tyłu.
  • System gumowych kół napędowych nie wymaga dociążania pojazdu w celu zapewnienia odpowiedniej siły pociągowej.
  • Gumowe koła napędowe w przeciwieństwie do kół metalowych, nie wpływają na zużycie torów. Wykorzystując przyczepność systemu guma/metal uzyskujemy wymaganą siłę pociągową przy niewielkich gabarytach i masie pojazdu.
     


Łatwość użytkowania i utrzymania
  • Zaprojektowany tak, aby był łatwy w utrzymaniu i nie wymagał specjalnych umiejętności czy narzędzi do codziennej obsługi.
  • Każda osoba kierująca pojazdami mechanicznymi może prowadzić pojazd manewrowy.
  • Zmniejsza koszty pracy i zwiększa produktywność, ponieważ do prowadzenia wózka manewrowego potrzebny jest tylko jeden operator.
  • Zastosowanie nowoczesnych rozwiązań technologicznych, i niska masa pojazdu pozwalają na znaczne zmniejszenie kosztów paliwa oraz poważną redukcję emisji spalin w porównaniu do lokomotyw manewrowych.
  • Dzięki kompaktowym wymiarom dwudrożny wózek manewrowy jest łatwy w transporcie i przenoszeniu.
  • Nie wymaga specjalnej infrastruktury ani narzędzi do bieżącej obsługi i konserwacji






Zapraszamy na nasz kanał na YOUTUBE
https://www.youtube.com/@ASCORAILSp.zo.o./featured

CRAB 1500E
https://www.youtube.com/watch?v=OPzNcpoKt98

CRAB 3100E
https://www.youtube.com/watch?v=gFrXxHQAUFo

ZEPHIR LOK 22.520
https://www.youtube.com/watch?v=EOEZ2WeKOio

ZEPHIR LOK 10.170
https://www.youtube.com/watch?v=fCUufRuwrxc&t=12s

ZEPHIR LOK 10.170 - zdalne sterowanie.
https://www.youtube.com/shorts/mzT0jh15KJ0



powrót do listy