-
zasilanie: 400/230V +/-10%/50Hz,
-
maksymalny pobór mocy: 35,0 kW,
-
średnica części podgrzewanej Ø: od 140mm do 250mm,
-
układ chłodzenia:
-
nagrzewnica – powietrzne wentylatory,
-
wzbudniki – sprężone powietrze,
-
kontrola temperatury:
-
maksymalny zakres: 200°C,
-
czujnik temperatury: tak,
-
wyświetlacz – panel z klawiaturą: tak,
-
kontrola czasu:
-
maksymalny zakres: 0 – 500 s,
-
moduł rozmagnesowujący: opcjonalnie,
-
waga: 60 kg.
Podstawowe cechy:
-
krótkie czasy grzania,
-
możliwość nagrzewania wsadu do wysokich temperatur,
-
wysoka sprawność urządzenia – przekazywanie energii do wsadu bezpośrednio poprzez wzbudnik, brak zbędnych izolacji termicznych obniżających sprawność,
-
oszczędność zużytej energii,
-
zmniejszenie gabarytów wzbudnika poprzez zastosowanie wysokiej częstotliwości pracy urządzenia.
W naszej ofercie znajduje się ponad 50 typów urządzeń, znajdujących zastosowanie w zakładach naprawczych taboru kolejowego. Urządzenia mogą służyć do nagrzewania między innymi elementów i podzespołów lokomotyw, wagonów i elementów torowisk.
Zastosowanie pozostałych nagrzewnic indukcyjnych:
-
lutowanie indukcyjne,
-
topienie indukcyjne metali,
-
nagrzewanie skrośne metali,
-
zgrzewanie indukcyjne,
-
nagrzewanie indukcyjne metali przed hartowaniem
-
spawanie indukcyjne,
-
hartowanie powierzchniowe metali,
-
zdejmowanie wierteł, frezów, pierścieni z uchwytów termicznych (głowic trzymakowych),
-
nagrzewanie drutów w celu: suszenia, podgrzewania w procesach powlekania, wyżarzanie drutów z metali nieżelaznych i stali,
-
nagrzewanie indukcyjne śrub samochodowych.